Yeni doğan oğlum için dualarınızı bekliyorum .
77
●1.820
- 07-01-2024, 17:42:11Allah şifa versin Sağlığına kavuşsun bir an önce. Şehir hastanesinde hiç sebepsiz 10 gün yoğun bakımda kaldı bizim oğlumuz da. crp 4 -5 miş diye bir sürü antibiyotik yediler hala onların sıkıntısını çekiyor. zerre güvenim yok hastanelere. düzgün bir çocuk doktoru bulmak lazım. hatta öncesinde yoğun bakımda boş yatak var mı diye sordu baktılar varmış olmasa çıkacaktık muhtemelen. devletten para lamak için apaçık yolsuzluk yaptıkları kaç yere şkayet ettik ama malesef zaten ahbap çavuş ilişkisi var aralarında.
soğuk kanlı olmaya çalışın, siz ne kadar iyi olursanız ona o kadar iyi bakarsınız.