mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin, özeldemi yoksa devlettemi bebek
newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin
Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok çok geçmiş olsun hocam, acil şifalar diliyorum.
mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merak etmeyin hocam, yayğın bir durum 1 hafta 10 gün bazen 20 gün kalabiliyorlar.
RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah acil şifalar versin, dualarımız sizinle
Sys06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah Acil Şifalar Versin Hocam.
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acil şifalar dilerim hocam, Allah yardımcınız olsun.
CouRaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim tez zaman da şıfasını versin kucağınıza almayı nasip etsin.
Kermites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tez zamanda şifa bulsun inşallah amin
Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim şifa versin, güzel haberlerinizi bekliyoruz.
orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah bağışlasın. Mutlu, mesut ve sağlıklı bir ömür nasip etsin.
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin hocam çok geçmiş olsun. Sağlıkla kucağınıza alırsınız İnşAllah 🙏
fatihhira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin. Benimde kızım 1 ay erken doğum olmuştu.15 gün küvezde kaldı . Kendinizi çok panikletmeyin eşinizede destek olun, inşallah en kısa sürede atlatırsınız bugünleri.
hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurban olduğum, tez zamanda sağlığına kavuşsun güzel kuzum soğuk kanlı olmaya çalışın, siz ne kadar iyi olursanız ona o kadar iyi bakarsınız. <3
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifalar versin, bu çok sık durum sanırım hem yeğenim hem de arkadaşımın çocuğunda aynısı olmuştu. Şükür ikisi de şu an 5 yaşındalar sağlıklılar. Sizin oğlunuz da Allahın izniyle iyileşecek aslan gibi olacaktır.
dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin Sağlığına kavuşsun bir an önce. Şehir hastanesinde hiç sebepsiz 10 gün yoğun bakımda kaldı bizim oğlumuz da. crp 4 -5 miş diye bir sürü antibiyotik yediler hala onların sıkıntısını çekiyor. zerre güvenim yok hastanelere. düzgün bir çocuk doktoru bulmak lazım. hatta öncesinde yoğun bakımda boş yatak var mı diye sordu baktılar varmış olmasa çıkacaktık muhtemelen. devletten para lamak için apaçık yolsuzluk yaptıkları kaç yere şkayet ettik ama malesef zaten ahbap çavuş ilişkisi var aralarında.
sosyocell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim acil şifalar versin inşallah Rabbim sizlere bağışlasın
korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ALLAH şifa versin inşallah hocam rabbim yar ve yardımcınız olsun
kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim şifalar versin hocam, dualarımız bebeğinizle.
semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin, inşallah en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız, dualarımız sizinle.
MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım kimseyi çocuğuyla sınama, tez zamanda çıkarsınız inşallah
sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acil şifalar dilerim.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin hocam. Tez zamanda sağlığına kavuşur evladınız inşallah.
fubur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah acil şifalar versin hocam.
tnbekr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabb'im tez zaman da şifa nasip etsin inşALLAH.
Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin hocam...
eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin geçmiş olsun hocam
peerless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahım Şâfî ismi ile şifa nasip etsin inşAllah. Tez zamanda sağlıcakla kucağınıza almanız dileğiyle.
aksaraysehri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah
cnsonr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin hocam size bağışlasın,
Allah kimseyi evladıyla sınamasın
ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim şifa versin. Korkma genelinde oluyor erken doğumsa zaten oluyor. Benimkindede oldu birkaç güne toparlar.
neoplan37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifalar versin, Tez zamanda aglıgına kavuşur ve kucagınıza alırsınız inşallah.
Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tez vakitte sağlığına tekrar kavuşması dileğiyle.
Allah analı babalı büyütsün.
Allah razı olsun ❤️