Selamlar, iyi akşamlar dilerim herkese;
Son zamanlarda sıkça karşılaştığım bir durumdan dert yanmak istiyorum, eminim sizlerde çok defa yaşamışsınızdır. Bir kişiye hiç bir ücret beklentisi olmadan tamamen yardım etmek amaçlı bir çok konuda yardımcı olmaya çalışıyorum, ama bazen o kişiler istediğini alınca teşekkür bile etmeden görüldü yediğim oluyor. Yanlış anlamasın, teşekkür beklediğimden bunu yapmıyorum ama kibarlık olsun diye bile sırf insan teşekkür edebilir. Üstüne bide görüldü yiyince tam olay kopuyor :)
Teşekkür etmek neden bu kadar zor?
18
●578
- 05-01-2024, 19:23:24
- 05-01-2024, 19:24:59aynı şeyi ben de görüyorum. Adam depremde şu bu oldu bu belgeyi kaybettim hayrına yapacak var mı diyor. Yapıyprum gönderiyorum bi teşekkür var ne selam sabah var. Başka biri eklenti ihtiyacı duyoyor gönderiyorum ne bi teşekkür ne bi selam
- 05-01-2024, 19:26:01İnsan çevresinden neyi görürse onun yapar eğitim aileden gelir ve ben bir çok kişinin ailesinin eğitimli olduğunu düşünmüyorum. Ve dolayısı ile bu davranışları yapan kişilerin genel olarak ailesinde kişilik bozukluğu olan bireyler olduğunu biliyorum. Ve bu davranışlar onlar icin çok normal. Hatta gidip sorsanız siz suclu çıkarsiniz o yüzden pekte takmayın kafaya 🙏
- 05-01-2024, 19:27:01İyiliği suistimal edenler her zaman olur hocam. Hak edenlerle yola devam
- 05-01-2024, 19:30:16Ben cok samımı yakın bır arkadaşım yardım dahı etse yaptığının ne kadar degerlı oldugunu hıssettırmek ıcın elımden gelenı yaparım, kım olursa olsun ufak veya buyuk sıkıntımı çözmüştür çünkü