• 05-01-2024, 19:20:36
    #10
    backlinkmatik.com
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk kez bankanın anlaşmalı kuyumcuya yönlendirmesine şahit oldum o işte bir sıkıntı var hocam
    Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    banka cok uyanık hangı banka adını verin barı uzak duralım
    abaddonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bence çalışan ile kuyumcu arasında bir dolap dönüyor.
    Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankalar kuyumcular ile anlaÅŸmaz. Yasal olarak da zaten anlaÅŸamaz.
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aradaki 20 bin tl müdürle kuyumcuya gidecekti sizin gibi günde 10 kişi çarpsalar günlük 100k kişi başı

    iş bankası, kuyumcularla görüşünce banka şubelerinin ( en azından kiralık kasası olan) bu şekilde anlaştıgını doğruladık.

    eskiden bu işi banka şubeleri kendi yapıyormuş, yani kasadaki fiziki altını orada teslim alıp banka altın hesabına gram altın olarak aktarılyorlarmış. fakat artık iş gücü mü yoksa farklı sorunlar mı neyden kaynaklı oldugunu bilmemekle beraber kuyumcularla anlaşma yaparak çözmüşler. diğer bankaların da bu şekilde anlaşmaları oldugunu ögrendik

    sistem olarak mantıklı onda sorun yok, ama yani şubenin yönlendirdiği kuyumcuda sorgusuz sualsiz işlem yapsak 246 gr da 11 gr zarar edecektik, çok ciddi bir oran bu
  • 05-01-2024, 19:22:58
    #11
    Anlaşmalı seviyorlar işte seni
  • 05-01-2024, 19:23:05
    #12
    Bankaların kuyumcuya yönlendirmesini ve anlaşmasını ilk defa duydum
  • 05-01-2024, 19:24:10
    #13
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankası, kuyumcularla görüşünce banka şubelerinin ( en azından kiralık kasası olan) bu şekilde anlaştıgını doğruladık.

    eskiden bu işi banka şubeleri kendi yapıyormuş, yani kasadaki fiziki altını orada teslim alıp banka altın hesabına gram altın olarak aktarılyorlarmış. fakat artık iş gücü mü yoksa farklı sorunlar mı neyden kaynaklı oldugunu bilmemekle beraber kuyumcularla anlaşma yaparak çözmüşler. diğer bankaların da bu şekilde anlaşmaları oldugunu ögrendik

    sistem olarak mantıklı onda sorun yok, ama yani şubenin yönlendirdiği kuyumcuda sorgusuz sualsiz işlem yapsak 246 gr da 11 gr zarar edecektik, çok ciddi bir oran bu
    sorun zarar etmeniz degil 11 gram kimin cebine gidecekti? 11 gramın silenecek yada puf olup ucacak hali yok hocam. desinler ki bankaya altın yatırıyorsunuz sizden iş gücü için komısyon kesiyoruz buna eyvallah ama hiç bnişey söylemeyip bunu yaparlarsa ben bunda bit yenigi ararım .
  • 05-01-2024, 19:24:16
    #14
    backlinkmatik.com
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaların kuyumcuya yönlendirmesini ve anlaşmasını ilk defa duydum
    konuyla ilgili detayı ekledim hocam ilk mesajıma

    bilginize
  • 05-01-2024, 19:25:05
    #15
    backlinkmatik.com
    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun zarar etmeniz degil 11 gram kimin cebine gidecekti? 11 gramın silenecek yada puf olup ucacak hali yok hocam. desinler ki bankaya altın yatırıyorsunuz sizden iş gücü için komısyon kesiyoruz buna eyvallah ama hiç bnişey söylemeyip bunu yaparlarsa ben bunda bit yenigi ararım .

    bu konuda hemfikiriz hocam.

    arada 1 gr fark çıkar, derim ki şimdi o kadar parayı taşımak vs. risk yani gerek yok. 11 gr nedir hocam, 1 asgari ücretten fazla para, insanlar 1 ay çalışıyor o para için şaka gibi
  • 05-01-2024, 19:32:41
    #16
    Kurumsal PLUS
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bankası, kuyumcularla görüşünce banka şubelerinin ( en azından kiralık kasası olan) bu şekilde anlaştıgını doğruladık.

    eskiden bu işi banka şubeleri kendi yapıyormuş, yani kasadaki fiziki altını orada teslim alıp banka altın hesabına gram altın olarak aktarılyorlarmış. fakat artık iş gücü mü yoksa farklı sorunlar mı neyden kaynaklı oldugunu bilmemekle beraber kuyumcularla anlaşma yaparak çözmüşler. diğer bankaların da bu şekilde anlaşmaları oldugunu ögrendik

    sistem olarak mantıklı onda sorun yok, ama yani şubenin yönlendirdiği kuyumcuda sorgusuz sualsiz işlem yapsak 246 gr da 11 gr zarar edecektik, çok ciddi bir oran bu
    bankaya şikayet edin bi bakalım ne olacak
  • 05-01-2024, 19:33:11
    #17
    Bilmeyen arkadaşlar baya çokmuş.
    KAD-SIS diye bir sistem var sanıyorum 1 yılı geçti uygulamaya geçeli. Anlaşmalı kuyumcularda altın alıyorsunuz belirttiğiniz bankanın altın hesabına geçiyorlar Online bir sistem bu. Aynı şekilde bankadaki altınınız içinde satış yapabiliyor ya da kuyumcudan fiziki altın alabiliyorsunuz.
  • 05-01-2024, 19:35:14
    #18
    backlinkmatik.com
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmeyen arkadaşlar baya çokmuş.
    KAD-SIS diye bir sistem var sanıyorum 1 yılı geçti uygulamaya geçeli. Anlaşmalı kuyumcularda altın alıyorsunuz belirttiğiniz bankanın altın hesabına geçiyorlar Online bir sistem bu. Aynı şekilde bankadaki altınınız içinde satış yapabiliyor ya da kuyumcudan fiziki altın alabiliyorsunuz.

    aynen hocam, kad-sis ile hesap yaptı kuyumcu zaten. yazılım işlerinde oldugum için meslek hastalıgı direkt bakıyorsun yazılıma =)

    kuyumcuyla ilgili bir sorun oldugunu düşünmüyorum, o adamlar da şaşırdı zaten yani ama adam sisteme giriyor çıkanı söylüyor bana. hata dedim bak benim hesaba göre tl yapıp gidip bankadan alsam bu gramaj çıkıyor, valla abi bizde sistem bunu gösteriyor bu 1 gr bile farketmez hani değişse de çok az değişir dedi.

    ama günün sonunda benim fiziki altını TL yapıp onu geri banka altın hesabına yatırıp, o sistemde çıkandan çok daha fazla altını alabilmem de garip