ilyasutkum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ofisto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abaddonn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Edgn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lareda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iş bankası, kuyumcularla görüşünce banka şubelerinin ( en azından kiralık kasası olan) bu şekilde anlaştıgını doğruladık.
eskiden bu işi banka şubeleri kendi yapıyormuş, yani kasadaki fiziki altını orada teslim alıp banka altın hesabına gram altın olarak aktarılyorlarmış. fakat artık iş gücü mü yoksa farklı sorunlar mı neyden kaynaklı oldugunu bilmemekle beraber kuyumcularla anlaşma yaparak çözmüşler. diğer bankaların da bu şekilde anlaşmaları oldugunu ögrendik
sistem olarak mantıklı onda sorun yok, ama yani şubenin yönlendirdiği kuyumcuda sorgusuz sualsiz işlem yapsak 246 gr da 11 gr zarar edecektik, çok ciddi bir oran bu