ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk kez bankanın anlaşmalı kuyumcuya yönlendirmesine şahit oldum o işte bir sıkıntı var hocam
Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka cok uyanık hangı banka adını verin barı uzak duralım
abaddonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla bence çalışan ile kuyumcu arasında bir dolap dönüyor.
Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bankalar kuyumcular ile anlaşmaz. Yasal olarak da zaten anlaşamaz.
Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aradaki 20 bin tl müdürle kuyumcuya gidecekti sizin gibi günde 10 kişi çarpsalar günlük 100k kişi başı

iş bankası, kuyumcularla görüşünce banka şubelerinin ( en azından kiralık kasası olan) bu şekilde anlaştıgını doğruladık.

eskiden bu işi banka şubeleri kendi yapıyormuş, yani kasadaki fiziki altını orada teslim alıp banka altın hesabına gram altın olarak aktarılyorlarmış. fakat artık iş gücü mü yoksa farklı sorunlar mı neyden kaynaklı oldugunu bilmemekle beraber kuyumcularla anlaşma yaparak çözmüşler. diğer bankaların da bu şekilde anlaşmaları oldugunu ögrendik

sistem olarak mantıklı onda sorun yok, ama yani şubenin yönlendirdiği kuyumcuda sorgusuz sualsiz işlem yapsak 246 gr da 11 gr zarar edecektik, çok ciddi bir oran bu