sorun zarar etmeniz degil 11 gram kimin cebine gidecekti? 11 gramın silenecek yada puf olup ucacak hali yok hocam. desinler ki bankaya altın yatırıyorsunuz sizden iş gücü için komısyon kesiyoruz buna eyvallah ama hiç bnişey söylemeyip bunu yaparlarsa ben bunda bit yenigi ararım .
bu konuda hemfikiriz hocam.
arada 1 gr fark çıkar, derim ki şimdi o kadar parayı taşımak vs. risk yani gerek yok. 11 gr nedir hocam, 1 asgari ücretten fazla para, insanlar 1 ay çalışıyor o para için şaka gibi