Mahkeme 2 yıl oldu hala çağırmadı...
5
●408
- 04-01-2024, 18:33:552 Sene önce bir olayda tanık olarak ifadem alınmıştı internet üzerinden bir işlemdi benim eposta adresim geçtiği için bende ifade vermiştim olayla ilgili. Daha sonra bana bir kaç ay içerisinde mahkemeye çağrılırsın denildi aradan bir kaç ay geçmeden asıl sanık kişi vefat etti sonrasında ben ara ara kontrol de ettim fakat ne gelen ne giden oldu kimse çağırmadı uyaptan kontrol edince hiç bir dosyaya da erişemiyorum görünürde bir şey yok... Kişi vefat ettiği için direkt dava mı düştü acaba nedir bunun aslı
- 04-01-2024, 18:39:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.TCK 64/1, açılmış bir kamu davası bulunurken sanığın ölmesi halinde davanın düşürülmesine karar verileceğine hükmetmektedir. Yani cumhuriyet savcısının düzenlediği iddianamenin kabul edildiği andan sonra üzerinde suç isnadı bulunan kişinin(sanık) ölmesi halinde mahkeme düşme kararı verecektir.
Uyap dosya sorgulama menüsünden kontrol edin ama sanık vefat ettiyse düşer - 04-01-2024, 18:41:27byc4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledosya bölümünde tüm ceza vs. sorguladım hiç bir şeye erişemedim. Bir şey olsa 2 sene içinde haberim olurdu herhalde. teşekkürleronuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2024, 19:33:12diğer durumu söyleyeyim mahkeme kalemini arayın dosya sayısı veya tc verin onlar zaten net cevap verirmertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle