2 Sene önce bir olayda tanık olarak ifadem alınmıştı internet üzerinden bir işlemdi benim eposta adresim geçtiği için bende ifade vermiştim olayla ilgili. Daha sonra bana bir kaç ay içerisinde mahkemeye çağrılırsın denildi aradan bir kaç ay geçmeden asıl sanık kişi vefat etti sonrasında ben ara ara kontrol de ettim fakat ne gelen ne giden oldu kimse çağırmadı uyaptan kontrol edince hiç bir dosyaya da erişemiyorum görünürde bir şey yok... Kişi vefat ettiği için direkt dava mı düştü acaba nedir bunun aslı