• 04-01-2024, 18:16:16
    #1
    Değerli dostlar;
    4 sene önce yanimizda çalişan arkadaş hesabim yok iban numarami isteyip para geleceğini söyledi güvenip iban numarami verdim hesaba gelen parayi kendisine verdim daha sonra bugün gelir idaresinden böyle bir ceza geldi yanit vermem gerekiyor, bu konu hakkinda bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi ?
    ( size tavsiyem kimseye iban numaranizi vermeyin. Ben yandim kimse yanmasin)
  • 04-01-2024, 18:17:21
    #2
    Bu ceza değil ön tespit. açıklama yaparsınız konu kapanır gider yada geçmişe dönük düzenleme yaparsınız ufak bir cezayla konu kapanır.
    • zerkalov
    • tugay_10
    • bozboramedya
    zerkalov, tugay_10, bozboramedya ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 04-01-2024, 18:17:50
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bahis oynamıl olabilir hocam gelen paranın açıklamasında herhangi birşey yazıyor mu?
  • 04-01-2024, 18:18:30
    #4
    Geçmis olsun. Zsten Iban no vermeniz hata. Neden verdinizki. Neyse. Olan olmus. Ancak odemekten baska care malasef yok gibi. Sicilinize islemis artik.
  • 04-01-2024, 18:18:38
    #5
    ataaroot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahis oynamıl olabilir hocam gelen paranın açıklamasında herhangi birşey yazıyor mu?
    hocam bilmiyorum gelen para chat sitesindendi daha sonradan itiraf etmişti..
  • 04-01-2024, 18:20:42
    #6
    Sadece bumu? İbanı yok diye ödeme alması için 1 kezliğine ödemesini aldım kendisine ilettim 4 ay sonra şikayet dilekçesi geldi meğer ödeme atan kişiyi dolandırmış allahtan whatsapp konuşmaları fln duruyordu.
  • 04-01-2024, 18:20:42
    #7
    Mendive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bilmiyorum gelen para chat sitesindendi daha sonradan itiraf etmişti..
    O zaman geçmiş olsun hocam
  • 04-01-2024, 18:21:08
    #8
    103.000 Vergi cezası değil matrah beyanınız eksik diyorlar. Yani muhasebeciniz ile irtibata geçip konuyu araştırmasını söyleyin bildirilmeyen kesmiş olduğunuz faturanız veya faturalarınız olabilir.
  • 04-01-2024, 18:21:57
    #9
    Ne birine kefil olurum, ne üstüme mal alırım, ne de ajitasyona gelirim. Gariban zafiyeti diye bir şey var. İnsanın iyiliğini sömürüp sıkıntıya sokarlar adamı. Melek olmaya gerek yok arkadaşlar. İnsanlara "Hayır!" demesini bilin.

    Konu sahibine geçmiş olsun diyorum. Umarım bir çözüm bulunur.