Sadece bumu? İbanı yok diye ödeme alması için 1 kezliğine ödemesini aldım kendisine ilettim 4 ay sonra şikayet dilekçesi geldi meğer ödeme atan kişiyi dolandırmış allahtan whatsapp konuşmaları fln duruyordu.