Değerli dostlar;
4 sene önce yanimizda çalişan arkadaş hesabim yok iban numarami isteyip para geleceğini söyledi güvenip iban numarami verdim hesaba gelen parayi kendisine verdim daha sonra bugün gelir idaresinden böyle bir ceza geldi yanit vermem gerekiyor, bu konu hakkinda bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi ?
( size tavsiyem kimseye iban numaranizi vermeyin. Ben yandim kimse yanmasin)