• 04-01-2024, 16:15:34
    #19
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız ama mng, sürat kargo gibi tüm firmalarda fiyatlar 60 civarındayken yurtiçinin 140 tl olması fırsatçılık oluyor.
    Hocam anlaşman mı yok bende bütün kargolarla gönderim yapabiliyorum. Şimdi baktım aras, mng 85 tl yurtiçi 90 tl 3 desi için
  • 04-01-2024, 16:15:50
    #20
    Mng kargo 3desi için 90 lira alıyor.

    https://prnt.sc/UqEem1ZhFnCL
  • 04-01-2024, 16:24:58
    #21
    mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlaşman mı yok bende bütün kargolarla gönderim yapabiliyorum. Şimdi baktım aras, mng 85 tl yurtiçi 90 tl 3 desi için
    Anlaşmam var hocam günlük 50+ kargo çıkıyorum bende sorunu anlayamadım genel merkeze yazdık dönüş bekliyoruz.
  • 04-01-2024, 16:26:29
    #22
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlaşmam var hocam günlük 50+ kargo çıkıyorum bende sorunu anlayamadım genel merkeze yazdık dönüş bekliyoruz.
    çok yüksek ödüyorsun hocam. ben geliver ve birfatura ile anlaşma yaptım istersen sende buralara bakabilirsin. Kredili kargo
  • 04-01-2024, 17:15:39
    #23
    Dostum sana bir site önericem. Geliver. yurtiçi anlaşmasıda var 60-70 tl ye gönderirsin. Aralıkta 2 desiyi 45₺ ye gönderiyordum bu siteden. Şuan zam geldi
  • 04-01-2024, 17:16:48
    #24
    emrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de çiftçilikten dolayı devamlı ödediğim emekli bağkur ödemem 3 bin 957 lira dan 5 bin 900 lira ya çıkmış. Sonumuz hayrolsun
    Hocam sizi yanlışa teşvik etmek istemem ancak Bağkur ödemek kronik bi sağlık sorununuz ve çocuğunuz yoksa bu ülkede saçmalıktır. Muhtemelen emeklilik primi için ödüyorsunuz ancak emekli olacağınız yaş 65 diyelim.

    Zaten sisteme hiç katkınız olmasa bile 65 yaş ve üstüne otomatik olarak asgari ücretin 5/2 si oranında ödeme yapılıyor.

    Her ay o parayı yemeden bileşik olarak 4-5 sene biriktirseniz bile size katkısı daha çok olacaktır. Elbette herhangi bi af çıktığında gider faiz sildirip gene yatırırsınız.

    Kısacası bu kadar bedavadan emeklilik dağıtalan bi ülkede emeklilik sistemine para sokmak saçmalıktır.
  • 04-01-2024, 17:29:04
    #25
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar selamlar 3 yıldır E-Ticaret sektöründeyim bugün Yurtiçi Kargo'dan fiyat güncellemesi geldi 3 desi için tam tamına 140 TL'lik fiyat biçmişler. Böyle fahiş bir fiyat olamaz gerçekten 44 TL'den 140 TL'ye yükseltmek fırsatçılıktır.
    Size çok uzun süre zam yapmamışlar.
    Zaten 4 desiye kadar 70-80 liraları geçmişti sizin 44 lirada kalmış.

    Şu anda firma olarak doğrudan fiyat almak daha pahalıya geliyor.
    Bir kargo aracılık sistemi kullanın.

    Mesela birfatura.com ön ödemeli sistemini kullanabilirsiniz.
    Orada 3 desi, yurtiçi kargo kdv hariç 83 lira KDV ile 99 liraya gelir.

    Yurtiçi daha pahalı taşıyor ama daha düzgün taşıyor.
    2006'dan beri eticaret yapıyorum.
    En az iade gelen, en az ürün kıran, en az gecikme yaşatan firma benim deyeimlerime göre yurtiçi.
  • 04-01-2024, 17:31:15
    #26
    mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlaşman mı yok bende bütün kargolarla gönderim yapabiliyorum. Şimdi baktım aras, mng 85 tl yurtiçi 90 tl 3 desi için
    2 güne size de müjdeli haber gelir gecikmez
  • 04-01-2024, 17:40:52
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 güne size de müjdeli haber gelir gecikmez
    geldi hocam geldi 46 - 60 lira arası öderken 80 - 95 lira arası ödüyorum