promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlaşmam var hocam günlük 50+ kargo çıkıyorum bende sorunu anlayamadım genel merkeze yazdık dönüş bekliyoruz.
çok yüksek ödüyorsun hocam. ben geliver ve birfatura ile anlaşma yaptım istersen sende buralara bakabilirsin. Kredili kargo