promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selamlar 3 yıldır E-Ticaret sektöründeyim bugün Yurtiçi Kargo'dan fiyat güncellemesi geldi 3 desi için tam tamına 140 TL'lik fiyat biçmişler. Böyle fahiş bir fiyat olamaz gerçekten 44 TL'den 140 TL'ye yükseltmek fırsatçılıktır.
Size çok uzun süre zam yapmamışlar.
Zaten 4 desiye kadar 70-80 liraları geçmişti sizin 44 lirada kalmış.

Şu anda firma olarak doğrudan fiyat almak daha pahalıya geliyor.
Bir kargo aracılık sistemi kullanın.

Mesela birfatura.com ön ödemeli sistemini kullanabilirsiniz.
Orada 3 desi, yurtiçi kargo kdv hariç 83 lira KDV ile 99 liraya gelir.

Yurtiçi daha pahalı taşıyor ama daha düzgün taşıyor.
2006'dan beri eticaret yapıyorum.
En az iade gelen, en az ürün kıran, en az gecikme yaşatan firma benim deyeimlerime göre yurtiçi.