• 04-01-2024, 15:50:13
    #10
    Yurtiçi kargo ile çalışmak başlı başına saçma bir durum zaten hocam, pazaryerlerinin kendi kargo firmaları en mantıklısıdır.



  • 04-01-2024, 15:50:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    promocity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu fiyatlar ile e-ticaret işinin mantığı kalmıyor ki. Bugün depodaki arkadaşlar 1 adet küçük mum göndermeyi unutmuş. Müşteriye tekrardan gönderim sağladık kargo maliyeti: 140 TL kazancımız inanın bu kadar değil.
    Valla ne deseniz haklısınız. Ticaret yapmak sürdürülebilir kılmak için öngörülü şekilde zam yapılıyor, tabii ki tek bir zincir değil bu, katlanarak ilerliyor. Herkes için sıkıntılı. Kargo ücretinin 140 TL olduğu, akaryakıt ücretlerinin sürekli zamlandığı bir dönemde tüketici olmak da zor, ticaret yapmak da.

    Kolay gelsin.
  • 04-01-2024, 15:51:22
    #12
    raynare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtiçi kargo ile çalışmak başlı başına saçma bir durum zaten hocam, pazaryerlerinin kendi kargo firmaları en mantıklısıdır.




    Hocam kendi web sitemiz üzerinden satıyoruz pazar yerlerinde satış yapmıyoruz maalesef.
  • 04-01-2024, 15:58:24
    #13
    Üyeliği durduruldu
  • 04-01-2024, 16:03:30
    #14
    serbest piyasa diye diye herkes kafasına göre fiyat veriyor, kimsede Allah korkusu yok.
  • 04-01-2024, 16:04:30
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-ticaret olayı bitiyor yavaş yavaş. Tekrar mağazalardan alışveriş artıyor. Bunun neticesinde de böyle fırsatçı firmalar yok olup gidecek zamanla, işleri azalınca.
    E ticaret bitmez hocam. 1 mağaza nın yıllik kirası Malatya da bile 750 800 bin den baslıyor ki 4 milyona kadar dukkanlar var. 3 tsne eleman calistirmak 20 bin maaş + sigorta desen aylık 70 bin lira. Sadece kira + personel aylık asgari 140 150 bin lira. Her yıl 1 ev parasını kimse kolay kolay bu sekilde harcamaz. Azıcık aşım, agrısız başım der. Ben ceviri burosuyum. Su an buro acık olsaydı, 1 tane de sekreter koysaydım bana kira + personel maliyeti aylık en az 45 50 bin liraydı. 20 bin de ortalama bana kalacaktı. Online a döndüm. Kar bir tık düstü ama en az 50 60 bin gene kalıyor.
  • 04-01-2024, 16:09:56
    #16
    Asgari ücretli kaç eleman çalıştırıyor. Asgari ücrete yapılan zammın parasını nasıl çıkaracak. Kaç Aracı vardır, dün gelen benzin motorin zammı. + Bu yıl için Vergilere gelen zamlar. Aylık ödenen sigorta primlerine gelen zamlar. Adam karını düşürmek ister mi? Sen ister misin? Fırsatçılık yapan tabi ki var yok diyemem. Sen nasıl kendi cebini düşünüyorsan herkes düşünüyor. Bende eticaret yapıyorum uzun zamandır zam yoktu. Ne zaman devlet zamları bir bir açıklamaya başladı zamlarda gelmeye başladı. HERKESİN MALİYETİ ARTIYOR Sadece kendinizi düşünmeyin. Senin 10.000 binlara artar maliyetin. Bu firmaların 10.000.000 artar. Sen 5 lira zam yaparsın bu firmalar 50 lira yapar. Yine söylüyorum fırsatçılık yapan yok mu var. Ama hepsi de değil. Burada devletin denetim eksikliğinden bahsetmek gerekir. Sen bu zamları neye göre yaptın diye sormadığı için herkes istediği fiyata yükseltiyor. Belki de soruyordur bilmiyorum.
  • 04-01-2024, 16:10:43
    #17
    Benim de çiftçilikten dolayı devamlı ödediğim emekli bağkur ödemem 3 bin 957 lira dan 5 bin 900 lira ya çıkmış. Sonumuz hayrolsun
  • 04-01-2024, 16:13:12
    #18
    mertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asgari ücretli kaç eleman çalıştırıyor. Asgari ücrete yapılan zammın parasını nasıl çıkaracak. Kaç Aracı vardır, dün gelen benzin motorin zammı. + Bu yıl için Vergilere gelen zamlar. Aylık ödenen sigorta primlerine gelen zamlar. Adam karını düşürmek ister mi? Sen ister misin? Fırsatçılık yapan tabi ki var yok diyemem. Sen nasıl kendi cebini düşünüyorsan herkes düşünüyor. Bende eticaret yapıyorum uzun zamandır zam yoktu. Ne zaman devlet zamları bir bir açıklamaya başladı zamlarda gelmeye başladı. HERKESİN MALİYETİ ARTIYOR Sadece kendinizi düşünmeyin. Senin 10.000 binlara artar maliyetin. Bu firmaların 10.000.000 artar. Sen 5 lira zam yaparsın bu firmalar 50 lira yapar. Yine söylüyorum fırsatçılık yapan yok mu var. Ama hepsi de değil. Burada devletin denetim eksikliğinden bahsetmek gerekir. Sen bu zamları neye göre yaptın diye sormadığı için herkes istediği fiyata yükseltiyor. Belki de soruyordur bilmiyorum.
    Hocam haklısınız ama mng, sürat kargo gibi tüm firmalarda fiyatlar 60 civarındayken yurtiçinin 140 tl olması fırsatçılık oluyor.