Asgari ücretli kaç eleman çalıştırıyor. Asgari ücrete yapılan zammın parasını nasıl çıkaracak. Kaç Aracı vardır, dün gelen benzin motorin zammı. + Bu yıl için Vergilere gelen zamlar. Aylık ödenen sigorta primlerine gelen zamlar. Adam karını düşürmek ister mi? Sen ister misin? Fırsatçılık yapan tabi ki var yok diyemem. Sen nasıl kendi cebini düşünüyorsan herkes düşünüyor. Bende eticaret yapıyorum uzun zamandır zam yoktu. Ne zaman devlet zamları bir bir açıklamaya başladı zamlarda gelmeye başladı. HERKESİN MALİYETİ ARTIYOR Sadece kendinizi düşünmeyin. Senin 10.000 binlara artar maliyetin. Bu firmaların 10.000.000 artar. Sen 5 lira zam yaparsın bu firmalar 50 lira yapar. Yine söylüyorum fırsatçılık yapan yok mu var. Ama hepsi de değil. Burada devletin denetim eksikliğinden bahsetmek gerekir. Sen bu zamları neye göre yaptın diye sormadığı için herkes istediği fiyata yükseltiyor. Belki de soruyordur bilmiyorum.