E-ticaret olayı bitiyor yavaş yavaş. Tekrar mağazalardan alışveriş artıyor. Bunun neticesinde de böyle fırsatçı firmalar yok olup gidecek zamanla, işleri azalınca.
E ticaret bitmez hocam. 1 mağaza nın yıllik kirası Malatya da bile 750 800 bin den baslıyor ki 4 milyona kadar dukkanlar var. 3 tsne eleman calistirmak 20 bin maaş + sigorta desen aylık 70 bin lira. Sadece kira + personel aylık asgari 140 150 bin lira. Her yıl 1 ev parasını kimse kolay kolay bu sekilde harcamaz. Azıcık aşım, agrısız başım der. Ben ceviri burosuyum. Su an buro acık olsaydı, 1 tane de sekreter koysaydım bana kira + personel maliyeti aylık en az 45 50 bin liraydı. 20 bin de ortalama bana kalacaktı. Online a döndüm. Kar bir tık düstü ama en az 50 60 bin gene kalıyor.