Hocam bu fiyatlar ile e-ticaret işinin mantığı kalmıyor ki. Bugün depodaki arkadaşlar 1 adet küçük mum göndermeyi unutmuş. Müşteriye tekrardan gönderim sağladık kargo maliyeti: 140 TL kazancımız inanın bu kadar değil.
Valla ne deseniz haklısınız. Ticaret yapmak sürdürülebilir kılmak için öngörülü şekilde zam yapılıyor, tabii ki tek bir zincir değil bu, katlanarak ilerliyor. Herkes için sıkıntılı. Kargo ücretinin 140 TL olduğu, akaryakıt ücretlerinin sürekli zamlandığı bir dönemde tüketici olmak da zor, ticaret yapmak da.
Kolay gelsin.