• 03-01-2024, 12:28:43
    #1
    Piyasanın devamlı olarak spekülasyona uğramasına önayak mı dersin, G.E.T dedikleri saçma sapan sistemde alım satım yaparken yaşanan sorunlarda paraya el koyup insanları 2-3 yıl mahkeme kapılarında süründürmek mi dersin, 3 kuruş para karşılığı vitrine çıkardıkları maymun ucube ilanların verdiği utanç hissi mi dersin, umarım sonsuza kadar kapalı kalırsın sahibinden.
  • 03-01-2024, 12:29:46
    #2
    neden kapanmış hocam
  • 03-01-2024, 12:31:28
    #3
    Benim de ilanlarım vardı kontrol etmek için girdiğimde sabah giriş sağlayamadım.
    Neden kapanmış?
  • 03-01-2024, 12:32:18
    #4
    3 ay kapalı kalsa piyasa duzelir.
  • 03-01-2024, 12:32:44
    #5
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden kapanmış hocam
    Bilgim yok merak da etmiyorum, benim için önemli olan kapalı kalması.
  • 03-01-2024, 12:33:05
    #6
    turkeylegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ay kapalı kalsa piyasa duzelir.
    Şimdiden başka platformlara geçmeye başlamışlardır bu ülkede bitmez fırsatçılık
  • 03-01-2024, 12:34:00
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Katılıyorum, açılmaması ve bir daha bu tarz bi site olmaması gerekiyor
  • 03-01-2024, 18:04:19
    #8
    Domain başka bir firma satın almış sanırım öyle muhabbetler dönüyor