Piyasanın devamlı olarak spekülasyona uğramasına önayak mı dersin, G.E.T dedikleri saçma sapan sistemde alım satım yaparken yaşanan sorunlarda paraya el koyup insanları 2-3 yıl mahkeme kapılarında süründürmek mi dersin, 3 kuruş para karşılığı vitrine çıkardıkları maymun ucube ilanların verdiği utanç hissi mi dersin, umarım sonsuza kadar kapalı kalırsın sahibinden.