• 02-01-2024, 04:20:51
    #10
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sorun Sakaryada, farklı şehirde sıfırdan bir sayfa açmanızı öneriyorum. Hiç bir dostum içeride değil, hiç bir dostum ateşli silahla yaralanmadı, hiç bir dostum ateşli silahla birisini yaralamadı, hiç bir dostum içici satıcı olmadı. Çevrenizden uzaklaşmanızı itina ile önermekteyim.
    Belirttiğim gibi bunların en erkeni 4 sene önce falan olmuştur çevremi düzenledim uzaklaştım. Anıdan ibaret. Testi olup su yolunda kırılmak istemedim.
  • 02-01-2024, 07:10:09
    #11
    @KOZBA; @Mücahit; sakaryada bunlar normal şeyler mi
  • 02-01-2024, 12:50:49
    #12
    KOZBA.NET
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @KOZBA; @Mücahit; sakaryada bunlar normal şeyler mi
    Memleketteki iti kopuğu tanırım ben hayatım boyunca bu olaylardan birkaçını ancak yaşadım.
    Hocam ciddi bir kumpasın içerisinde
  • 02-01-2024, 12:53:45
    #13
    KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memleketteki iti kopuğu tanırım ben hayatım boyunca bu olaylardan birkaçını ancak yaşadım.
    Hocam ciddi bir kumpasın içerisinde
    Siz eğitimli it kopuklara denk gelmişsiniz hocam 🙂 Allah karşılaştırmasında.
  • 02-01-2024, 12:57:23
    #14
    KOZBA.NET
    Hasan54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz eğitimli it kopuklara denk gelmişsiniz hocam 🙂 Allah karşılaştırmasında.
    Üni mezunu da kopuk çok tanıyorum hocam da ne bileyim yani ama Sakarya'da normal böyle şeyler
  • 02-01-2024, 13:39:33
    #15
    Teyze için üzüldüm. Allah rahmet eylesin.
    Alkollü olarak kaza yapanların kesinlikle çok ağır ceza alması lazım. Kasten adam öldürmeye teşebbüs ile yargılanmaları lazım. Aynısı ehliyeti olmayanlar için de geçerli. Yazık günah çoluk çocuğu öksüz kaldı.
    Muğla da çok farklı değil hocam. Orada da madde satışı çok.
  • 02-01-2024, 13:45:11
    #16
    Sene 2010, Karasu. Pislik bir yerdi. Eminim şimdi çok daha pislik bir yerdir.
  • 02-01-2024, 15:09:17
    #17
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teyze için üzüldüm. Allah rahmet eylesin.
    Alkollü olarak kaza yapanların kesinlikle çok ağır ceza alması lazım. Kasten adam öldürmeye teşebbüs ile yargılanmaları lazım. Aynısı ehliyeti olmayanlar için de geçerli. Yazık günah çoluk çocuğu öksüz kaldı.
    Muğla da çok farklı değil hocam. Orada da madde satışı çok.
    17 yaşında bir oğlu vardı sadece abla vs yok. Yokluğu ağır hissedilir...