Teyze için üzüldüm. Allah rahmet eylesin.
Alkollü olarak kaza yapanların kesinlikle çok ağır ceza alması lazım. Kasten adam öldürmeye teşebbüs ile yargılanmaları lazım. Aynısı ehliyeti olmayanlar için de geçerli. Yazık günah çoluk çocuğu öksüz kaldı.
Muğla da çok farklı değil hocam. Orada da madde satışı çok.
17 yaşında bir oğlu vardı sadece abla vs yok. Yokluğu ağır hissedilir...