Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@KOZBA; @Mücahit; sakaryada bunlar normal şeyler mi
Memleketteki iti kopuğu tanırım ben hayatım boyunca bu olaylardan birkaçını ancak yaşadım.
Hocam ciddi bir kumpasın içerisinde