• 25-12-2023, 18:25:41
    #1
    Böyle bir haber gördüm doğruluğu nedir bakan açıklama yapmış , eğer doğru ise o zaman kayıt ettirmeye gerek olmadan 180 gün fiziki 180 gün e sim ile kullanılabilir mi ?
  • 25-12-2023, 18:26:46
    #2
    Tek seferlik geçerli diyorlardı sanırım, yani her yıl yenilenme olmayabilir
  • 25-12-2023, 18:27:12
    #3
    e sim 180 gün olmaz bence hocam illa ki bir ayar çekerler yılın belli süreleri telefon kapalı olur gibi
  • 25-12-2023, 18:27:43
    #4
    2 defaya mahsus demişler yani 2024 yılı nisan ayında alınan bir telefon aralıksız 28 ay kullanılır değil mi
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek seferlik geçerli diyorlardı sanırım, yani her yıl yenilenme olmayabilir
  • 25-12-2023, 18:28:23
    #5
    e sim diye gözükmüyor ki onlarda sadece imeiyi 180 yaptıklarında zaten otomatik e simde 180 olur
    cloudman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e sim 180 gün olmaz bence hocam illa ki bir ayar çekerler yılın belli süreleri telefon kapalı olur gibi
  • 25-12-2023, 18:36:33
    #6
    Son seçimde Akparti sitesinde vaat olarak 180 güne uzatılacağı yazıyordu yüksek ihtimal e simde normali de 180 gün olacaktır.
  • 25-12-2023, 18:48:30
    #7
    Sence mevcut iktidar her cihazdan alacağı 30k parayı sana bırakır mı?
  • 25-12-2023, 18:49:15
    #8
    Bildigim kadariyla 120 gun dolduktan sonra 30 gun 2 sefer ucretsiz kayit yaptirma seklinde olacak yani sonucta 6 ay kullanilacak 2 sim karti oldumu actirmaya gerek yok.
  • 25-12-2023, 19:11:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    konuya aciklik getirmek icin yaziyorum yanlisim varsa bilen biri duzeltir
    e-sim ile normal sim arasindaki farktan bahsedeyim ilk kendim de 14 pro yd kullanicisiyim e-sim in adina gore dusununce kafaniz karisabilir ama su sekilde dusunun telefonda 2 imei var bu su demek oluyor ben 4 ay 1. imei ile kullandim sonra telefonum servis disi oldu hemen ardindan operatore gidip e sime cevirdim numarami ve yine ayni numara ile bu sefer telefondaki 2. imei aktif oldu ve en bastan 4 ay kullandim bu su an aktif olan sureler 4-4 2 imeiden bahsedersek tek imeili cihaz senede sadece 4 yil kullanabilir


    yeni duzenleme ile 120 gunden 180e gececekmis fakat bu varsayilan sure yerine gecmeyecek normal kullanim yaparken ornegin benim kullanma surem bitti telefonum kapanacak ama devam ettirmek istiyorum bu cihaz basi 2 defaya mahsus olacak ve edevlet uzerinden degisilecek yani ben omur boyu 120-120 her yil yenilerek kullanmaya devam edecegim ama 2 sefere mahsus yillik 180-180 kullanacagim