konuya aciklik getirmek icin yaziyorum yanlisim varsa bilen biri duzeltir
e-sim ile normal sim arasindaki farktan bahsedeyim ilk kendim de 14 pro yd kullanicisiyim e-sim in adina gore dusununce kafaniz karisabilir ama su sekilde dusunun telefonda 2 imei var bu su demek oluyor ben 4 ay 1. imei ile kullandim sonra telefonum servis disi oldu hemen ardindan operatore gidip e sime cevirdim numarami ve yine ayni numara ile bu sefer telefondaki 2. imei aktif oldu ve en bastan 4 ay kullandim bu su an aktif olan sureler 4-4 2 imeiden bahsedersek tek imeili cihaz senede sadece 4 yil kullanabilir
yeni duzenleme ile 120 gunden 180e gececekmis fakat bu varsayilan sure yerine gecmeyecek normal kullanim yaparken ornegin benim kullanma surem bitti telefonum kapanacak ama devam ettirmek istiyorum bu cihaz basi 2 defaya mahsus olacak ve edevlet uzerinden degisilecek yani ben omur boyu 120-120 her yil yenilerek kullanmaya devam edecegim ama 2 sefere mahsus yillik 180-180 kullanacagim