e sim diye gözükmüyor ki onlarda sadece imeiyi 180 yaptıklarında zaten otomatik e simde 180 olur
cloudman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e sim 180 gün olmaz bence hocam illa ki bir ayar çekerler yılın belli süreleri telefon kapalı olur gibi