• 24-12-2023, 23:33:36
    #1
    Bilişim,sanal sektöründen ayda min 20 maks 50 k para kazanıyorum bekarım öğrenciyim dışarı bi cikiyorum bı restorana otur 300,400 kafe bı milkehake iç tatlı ye 200 aile evimde yemek yemiyorum kendi ofisimde disaridan yiyorum çoğunluk onada 500 gitse ki bazen aşıyor bile hergun 1,1.5 k sadece kendime gidiyor geçen hafta kışlık alışveriş yaptım mont sweat bot vb 14 k para gitti asgari ücretle çalışanlar nasıl yaşıyor? Ben şaşırdım kaldım ülkemizin durumuna
  • 24-12-2023, 23:34:15
    #2
    Yemeğe çok veriyorsunuz.
  • 24-12-2023, 23:34:46
    #3
  • 24-12-2023, 23:34:59
    #4
    evet çok harcıyorsunuz.
    Sebebi şudur. Hergün restoranta gitmeyip bazen evde yemelisiniz. Hergün cafede tatlı vs yiyerek sosyalleşmek kadar saçmalık yok.
    Asgari ücretli çalışan insanlar dışarıda yemek yemezler. Bu sayede sizin vereceğiniz 25 k tlye vermez
  • 24-12-2023, 23:35:01
    #5
    her gün dışardan yersen para dayanmaz hocam biraz kısmayı bilmen lazım tutumlu olmak iyidir
    • Müneccim
    Müneccim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2023, 23:35:18
    #6
    Siz öğrenci gibi yaşamıyorsunuz
  • 24-12-2023, 23:35:59
    #7
    O parayla aile geçiniyor. Biraz tasarruf lütfen.
  • 24-12-2023, 23:36:37
    #8
    Senin yaşantı biraz lükse kaçıyor hocam. Garibanın lükse hakkı yok. Evde bazlama kemirmek zorunda.

    Allah herkese sağlıklı, huzurlu, mutlu ve maddi ferahlık olan bir hayat versin.
  • 24-12-2023, 23:37:13
    #9
    Cevabını bildiğiniz bir soru sormuşsunuz. 🙂