Bilişim,sanal sektöründen ayda min 20 maks 50 k para kazanıyorum bekarım öğrenciyim dışarı bi cikiyorum bı restorana otur 300,400 kafe bı milkehake iç tatlı ye 200 aile evimde yemek yemiyorum kendi ofisimde disaridan yiyorum çoğunluk onada 500 gitse ki bazen aşıyor bile hergun 1,1.5 k sadece kendime gidiyor geçen hafta kışlık alışveriş yaptım mont sweat bot vb 14 k para gitti asgari ücretle çalışanlar nasıl yaşıyor? Ben şaşırdım kaldım ülkemizin durumuna