evet çok harcıyorsunuz.
Sebebi şudur. Hergün restoranta gitmeyip bazen evde yemelisiniz. Hergün cafede tatlı vs yiyerek sosyalleşmek kadar saçmalık yok.
Asgari ücretli çalışan insanlar dışarıda yemek yemezler. Bu sayede sizin vereceğiniz 25 k tlye vermez