• 24-12-2023, 19:52:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar üreticiyim.
    Ankara + Altındağ + Kavaklı Mahallesi + Siteköy sanayi sitesinde esnafım.

    13 Yaşlarımda siteköy sanayi sitesinden yer aldık. O zamanlar internet alt yapısına kadar bölgede her şey vardı. ADS veriyorlardı.
    Gelişmeye müsait mükemmel bir bölge olduğunu düşünüyorduk

    AMA !!!!!!
    Son 5 sene içerisinde, siteköy sanayi sitesinin etrafındaki tarım arazileri simsar emlakçılar tarafından bölünerek hobi bahçelerine çevrildi.
    Buda yetmezmiş gibi tapusuz yerlere elektrik su verildi.

    Şimdi geliyorum ben neden deli olma noktasına geldim ?????

    Elektrik :
    1. Hobi bahçelerine elektrik çekmek için siteköy sanayi sitesinin elektriğini kullandılar.
    2. Hobi bahçesine ev yaparlar, evin elektriğini çekmek için koskoca siteköy sanayi sitesindeki 2200. sokağın elektriğini keserler.
    3. 40 saat çalışması gereken makinalarda projeler çöp oluyor. Hem zaman kaybı hem enerji kaybı hem de hammadde kaybı (UPS demeyin arkadaşlar olmuyor)
    4. Sürekli fazlar düşük geliyor
    5. Sürekli trafolarda arızalar çıkıyor.
    SU:
    1. Yazın hobi bahçelerinin sulamalarına yetmeyen su ve bu konuda çözüm üretemeyen aski. (Hobi bahçelerinin depoları dolacak ta sanayiye su gelecek)
    2. Sürekli su kesintileri
    3. Ve son 3 aydır olmayan su.
    4. Dayanamadım altındağ askiyi aradım, bağırmaktan sesim kısıldı.
    5. Aynısını enerjisaya da yaptım. Adımı soyadımı adresimi veriyorum, çözüm istiyorum ses yok.
    6. Aski çalışıyormuş, Yazın suları kesiyorsun yetmiyor diye kışın çalışıyoruz diye yine su vermiyorsun.
    İşyerinde sular yok. Komşularla konuştum depoları boşalmış, topluca arıyoruz ama aski efendi bugün yarın gelecek diye bizi oyalıyor.
    Enerjisa zaten efedim ekip gönderiyorum ayağına gidiyor.

    Burada biz iş yapamıyoruz. Kos koca sanayi bölgesi, lanet olası hobi bahçeleri yüzünden rezil oldu.

    İnternet alt yapısı zaten hiç yok.
    Kısaca ileri gitmesi gereken bölge, rant yüzünden rezil oldu.

    Şimdi çalıştığım yeri kiraya verip ostim bölgesinden bir atölye tutmayı düşünüyorum. Artık kiranın üzerine ekler, ostimde düzgün iş yaparım diye düşünüyorum.
    Son 3 Ay içinde yaşadığım stres beni direk yaşlandırdı.
  • 24-12-2023, 19:58:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gecmis olsun .... Iste bu tur benzer sorunlar yuzunden sanayii lerde ve avm iclerinde dukkan almadik ilerde cok problemler yasanabilecegini tahmin ediyordum benzer sikayetler diger sanayiicilerdede var belli bir sure sonra yerlesim alani buyudukce adamlari dag basina tasiyorlar haliyle isleri mahvoluyor bir sure sonra ostimide mahvederler merak etmeyin.


    androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar üreticiyim.
    Ankara + Altındağ + Kavaklı Mahallesi + Siteköy sanayi sitesinde esnafım.

    13 Yaşlarımda siteköy sanayi sitesinden yer aldık. O zamanlar internet alt yapısına kadar bölgede her şey vardı. ADS veriyorlardı.
    Gelişmeye müsait mükemmel bir bölge olduğunu düşünüyorduk

    AMA !!!!!!
    Son 5 sene içerisinde, siteköy sanayi sitesinin etrafındaki tarım arazileri simsar emlakçılar tarafından bölünerek hobi bahçelerine çevrildi.
    Buda yetmezmiş gibi tapusuz yerlere elektrik su verildi.

    Şimdi geliyorum ben neden deli olma noktasına geldim ?????

    Elektrik :
    1. Hobi bahçelerine elektrik çekmek için siteköy sanayi sitesinin elektriğini kullandılar.
    2. Hobi bahçesine ev yaparlar, evin elektriğini çekmek için koskoca siteköy sanayi sitesindeki 2200. sokağın elektriğini keserler.
    3. 40 saat çalışması gereken makinalarda projeler çöp oluyor. Hem zaman kaybı hem enerji kaybı hem de hammadde kaybı (UPS demeyin arkadaşlar olmuyor)
    4. Sürekli fazlar düşük geliyor
    5. Sürekli trafolarda arızalar çıkıyor.
    SU:
    1. Yazın hobi bahçelerinin sulamalarına yetmeyen su ve bu konuda çözüm üretemeyen aski. (Hobi bahçelerinin depoları dolacak ta sanayiye su gelecek)
    2. Sürekli su kesintileri
    3. Ve son 3 aydır olmayan su.
    4. Dayanamadım altındağ askiyi aradım, bağırmaktan sesim kısıldı.
    5. Aynısını enerjisaya da yaptım. Adımı soyadımı adresimi veriyorum, çözüm istiyorum ses yok.
    6. Aski çalışıyormuş, Yazın suları kesiyorsun yetmiyor diye kışın çalışıyoruz diye yine su vermiyorsun.
    İşyerinde sular yok. Komşularla konuştum depoları boşalmış, topluca arıyoruz ama aski efendi bugün yarın gelecek diye bizi oyalıyor.
    Enerjisa zaten efedim ekip gönderiyorum ayağına gidiyor.

    Burada biz iş yapamıyoruz. Kos koca sanayi bölgesi, lanet olası hobi bahçeleri yüzünden rezil oldu.

    İnternet alt yapısı zaten hiç yok.
    Kısaca ileri gitmesi gereken bölge, rant yüzünden rezil oldu.

    Şimdi çalıştığım yeri kiraya verip ostim bölgesinden bir atölye tutmayı düşünüyorum. Artık kiranın üzerine ekler, ostimde düzgün iş yaparım diye düşünüyorum.
    Son 3 Ay içinde yaşadığım stres beni direk yaşlandırdı.
  • 24-12-2023, 20:02:58
    #3
    brooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun .... Iste bu tur benzer sorunlar yuzunden sanayii lerde ve avm iclerinde dukkan almadik ilerde cok problemler yasanabilecegini tahmin ediyordum benzer sikayetler diger sanayiicilerdede var belli bir sure sonra yerlesim alani buyudukce adamlari dag basina tasiyorlar haliyle isleri mahvoluyor bir sure sonra ostimide mahvederler merak etmeyin.
    13 yaşımda girdim siteköy sanayi sitesine.
    Şu anda 29 yaşımdayım.
    O zamanlar olanaklar dafa fazlaydı. İnternet alt yapısı bile vardı. Ancak artık burayı rant uğruna rezil ettiler.
    Bir gelip durumu görseniz benim yerime vah dersiniz. Durum o kadar can sıkıcı.