brooklynin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gecmis olsun .... Iste bu tur benzer sorunlar yuzunden sanayii lerde ve avm iclerinde dukkan almadik ilerde cok problemler yasanabilecegini tahmin ediyordum benzer sikayetler diger sanayiicilerdede var belli bir sure sonra yerlesim alani buyudukce adamlari dag basina tasiyorlar haliyle isleri mahvoluyor bir sure sonra ostimide mahvederler merak etmeyin.
13 yaşımda girdim siteköy sanayi sitesine.
Şu anda 29 yaşımdayım.
O zamanlar olanaklar dafa fazlaydı. İnternet alt yapısı bile vardı. Ancak artık burayı rant uğruna rezil ettiler.
Bir gelip durumu görseniz benim yerime vah dersiniz. Durum o kadar can sıkıcı.