Merhaba yarın bayiye ödeme yapacağım. Normal de manuel olarak anlaştık fakat bayi istersen 60 bı fark ile otomatik alabilirsin dedi.
Araçtan çok anlamam yokuşu bol Kahramanmaraş da kullanacağım. Kullanan yada bilgisi olan Megan 4 manuel mı otomatik de mi almalıyım. Tevsiyeniz için teşekkür ederim.
Megan 4 manuel & Otomatik tavsiye lütfen.
13
●342
- 24-12-2023, 10:19:58
- 24-12-2023, 10:30:24maraşta kullanacaksan otomatik tabiki antep de ben manual kullanıyorum sıkıntı ikisini de arada kullanan biri olarak kesin olarak otomatik ede
- 24-12-2023, 10:32:38Hocam manuel alma, biraz rahatını düşün. Otomatik bu konuda candır
- 24-12-2023, 10:45:04Hocam düşünceleriniz için teşekkür ederim. Peki manuel ile otomatik arasında yakıt olarak çok büyük fark var mı ?