Merhaba yarın bayiye ödeme yapacağım. Normal de manuel olarak anlaştık fakat bayi istersen 60 bı fark ile otomatik alabilirsin dedi.
Araçtan çok anlamam yokuşu bol Kahramanmaraş da kullanacağım. Kullanan yada bilgisi olan Megan 4 manuel mı otomatik de mi almalıyım. Tevsiyeniz için teşekkür ederim.