• 24-12-2023, 10:19:58
    #1
    Merhaba yarın bayiye ödeme yapacağım. Normal de manuel olarak anlaştık fakat bayi istersen 60 bı fark ile otomatik alabilirsin dedi.

    Araçtan çok anlamam yokuşu bol Kahramanmaraş da kullanacağım. Kullanan yada bilgisi olan Megan 4 manuel mı otomatik de mi almalıyım. Tevsiyeniz için teşekkür ederim.
  • 24-12-2023, 10:21:31
    #2
    otomatik hocam her zaman otomatik alırkende satarkende otomatik.
  • 24-12-2023, 10:21:34
    #3
    Al otomatik bak keyfine, sol ayağın yorulmasın
  • 24-12-2023, 10:24:14
    #4
    Otomatik derim susarım
  • 24-12-2023, 10:26:25
    #5
    Trafik yoğun değilse ve devamlı dur-kalk yapılmayacaksa manuel olabilir. Ama ışığın ve trafiğin çok olduğu yerlerde tabi ki otomatik.
  • 24-12-2023, 10:30:24
    #6
    maraşta kullanacaksan otomatik tabiki antep de ben manual kullanıyorum sıkıntı ikisini de arada kullanan biri olarak kesin olarak otomatik ede
  • 24-12-2023, 10:32:04
    #7
    Geçişlerde hissiyat olayına çok takılmazsanız otomatik. Megane4 ler biraz geçişleri hissettiriyor
  • 24-12-2023, 10:32:38
    #8
    Hocam manuel alma, biraz rahatını düşün. Otomatik bu konuda candır
  • 24-12-2023, 10:45:04
    #9
    Hocam düşünceleriniz için teşekkür ederim. Peki manuel ile otomatik arasında yakıt olarak çok büyük fark var mı ?