• 21-12-2023, 11:54:30
    #10
    Ben fakirlikten faturalı veya paketli hat bile kullanmam. Youtube premium almamak için Brave browser kullanırım. İnsan ilerlemesinin yanında olmayan canlı sömürüsü ve manipülasyonu üstüne kurulu kapitalizmi olabildiği kadar ayaklar altına alırım. Finansal köleliği tam olarak reddederim. Tabi karşıma sarışın bir Natalia çıkana kadar...
  • 21-12-2023, 11:55:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Efendim söyleme ihtiyacı hissettim, Adblock Browser kullanıyorum, ve hiç önüme reklam çıkmıyor. Telefonda birkez olsun reklamla karşılaşmadım hiç. Ayarlıyorsunuz ve Yotube'da reklam çıkarmıyor.
    Eksiksiz Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelde youtube premium kullanma 1 saatte 40 reklama maruz kalıyorsun....
  • 21-12-2023, 12:01:08
    #12
    Hepsinin yan charını bulup oradan izliyorum
    Bir de para mı vereceğiz.
  • 21-12-2023, 12:02:49
    #13
    kullandığım paralı içeriklerden Youtube premium güzel,hepsiburada premium,amazon prime,gamepass güzel ve epey kulandığım faydalandığım ürünler.
    NEtflix dediğiniz gibi her ay para çekiyor ve en son ne zaman izledim bilmiyorum, ama ne zaman üyelikten çıksam, gidip kendimi netflixe üye olurken buluyorum,çünkü illa bir şey izlemek için ihtiyaç oluyor, garip bir oluşum netflix üyeyken izlemiyorsun, üyelikten çıkınca lazım oluyor.

    Edit YouTube bakar mısınız, sömürmüsüz resmen nasıl ödemeyeyim, premium büyük nimet

  • 21-12-2023, 12:02:56
    #14
    cdermnx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haberim olmadan finansal köleymişim Şuan gidip tüm abonelikleri iptal edesim geldi.
    Üzülmeyin, çağımızın insanının çok büyük bir bölümü finansal köle. Biz de sizdeniz.

    FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık ödeme ve kiralama işine hiç girmedim, çok şükür. Bana o kadar ters birşey ki anlatamam. Hele televizyon yayınları... hattabteşevizyonun kendisi bile ters bana, belirli bir süre sonra bozulacağı garanti olan, aslında satın almadığın ve kiraladığın şeyler. Araba öesela, alıyoraun ama senin olmuyor, sürekli vergi ödüyorsun. Tamir edemwywceğşm şeyleri ne kadar güzel okursa olsun almıyorum, alamıyorum, aldıktan sonra pişman oluyorum.

    Televizyona, yayınalara, dizilere para ödemek, reklamsız olsun dşye yputubea para ödemek hiç benlik iş değil. Bisijlet ve motor sporlarına bayılırım, tenis şampiyonalarına hasta olurum. Ama ödeme yapmam. Seyretmem gerekirse. Ben şöyle düşünüyorum... o marka ben seyrettiğim için var. Biri ödeme yapacaksa o marka bana ödeme yapmalı. Reklam alsın para kazansın itirazım yok. Ama aylık ödeme beni inanlılmaz iten bir durum.
    Türk kullanıcılar güvenilir markalar tarafından sunulanların dışındaki SaaS ürünlerine karşı aynı sizin gibi düşünüyor

    racnoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim naçizane katkım olmasını isterim yazınıza.Ayrıca tüm bunların yanı sıra aboneler para ödemekte ve iyide gelir elde etmektedir şirket. Fakat bunun yanısıra abonelerinin algısıyla oynamaktadır, abonelerden aldığı paranın üstüne bir takım derneklerden cemaatlerden vakıflardan ve benzerlerinden para alıp, onların istekleri ve talepleri doğrultusunda, insanların yönelimlerini davranışlarını tercihlerini eğilimlerini değiştirmeye çalışmaktadır.

    Bu yüzden, abonelerinin beklentilerini bile karşılamamaktadır. Fakat abonelerinin algısıyla o kadar bariz oynuyor ki, aboneleri sanki ihtiyaçları karşılanıyormuş gibi bir düşünceye kapılabiliyor. Eskiden olsa yorumcular ve eleştirmenler taş yağmuruna tutacak iken, ortada şimdi eleştirmen göremiyoruz zaten. Bir tepki ile karşılaştıkları vakitte yine algı yaratma peşinde koşuyorlar.

    Aboneler ise sanki sütü sağılan keçi gibi, para akıtmaya devam ediyor.
    Evet hocam çok güzel bir noktaya değinmişsiniz. PR çalışmalarına harcanan enerjiyi keşke kaliteli şeyler üretmeye harcasalar biraz.

    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kölelik güzel bişey aslında.
    Aç kaldığında sahibin karnını doyurur, iş bulmak zorunda da değilsin. Hazır işinle doğuyorun.
    Ev derdin de olmuyor haliyle
    Para biriktirme, saklama gibi fani dertlerin de olmuyor.
    Ama finansal kölelik diye tanımlanan şey başka bişey, bağımlılık bu.
    Evet bu konunun dikkat çekmesi için bir kanca gerekiyordu ve bu kancayı konuyla ilişkilendirilebilecek bir kelimeden seçtim ben metin yazarak dikkat çekmeye çalışan, bundan ticari bir fayda amacı olmayan birey olarak size bunu yaptıysam, ticari hedefi olan markalar neler yapmaz

    phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben fakirlikten faturalı veya paketli hat bile kullanmam. Youtube premium almamak için Brave browser kullanırım. İnsan ilerlemesinin yanında olmayan canlı sömürüsü ve manipülasyonu üstüne kurulu kapitalizmi olabildiği kadar ayaklar altına alırım. Finansal köleliği tam olarak reddederim. Tabi karşıma sarışın bir Natalia çıkana kadar...
    Natalia... İşte bütün mesele bu. Belki de yanılıp konuya tıklama sebebiniz bile sarışın bir Natalia.

    Canımız Natalia
  • 21-12-2023, 12:10:47
    #15
    Step One: Twitter hesabı sahibi olmak.
  • 21-12-2023, 12:12:27
    #16
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Step One: Twitter hesabı sahibi olmak.

  • 21-12-2023, 12:20:19
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Efendim, maalesef sadece Netflix gibi platformlara özel bir durum değil. Örneğin BBC'yi ele alalım. Dünyaca ünlü bir kült dizi var malumunuz, en uzun soluklu bilim kurgu dizisi Doctor Who. 2005 yılında modern serisi başlamıştı yeniden. Klasik seri ise 50'lerden geliyor günümüze. 2005'den beri aralıksız takip ederim, ve bir kez olsun izlerken iğrenmemiştim bu kadar. Dizi bir buçuk yıl ile iki yılı geçkindir piyasada yoktu.

    Önce kadın, bir doktorla devam ettiler. Bölümleri izleyemiyordunuz bile ve bahsettiğiniz bağımlılığı bile yok etti, ilk çılktığı yıldan beridir diziyi soluksuz takip eden fanatikleri bile diziyi izlemeyi bıraktı. Bildiğiniz üzere Jules Verne sıkı fanatiklerine Vernian denir, Bu kült dizinin fanatiklerine ise Whovian deniyor.



    Dizinin reytingleri çok düştü. En sıkı Whovianlar bile diziyi izlemeyi bıraktı. Büyük bir tepki vardı izleyici kitlesinden. Sürekli algı yapmaya çalışıyorlardı ve bundan dolayı iğreniyordunuz, izlerken bıkıyordunuz. Dizi uzunca bir süre ara verdi.

    Geçtiğimiz haftalarda özel bölüm adı altında, bir kaç serilik bölümler yayınlandı. Bu bölümlerde hepimizin çok sevdiği ikiliyi geri döndürdüler. Senaryo yazarı T Davis ve oyuncu David Tennant. Fakat bunuda algı yapmak için, döndürmüşler efendim. Cinsel tercihlerden tutunda feminizme kadar Hint Afro Amerikan ve daha bir çok konuda algı yapmaya çalışmışlar. Buda ister istemez izleyiciyi canından bezdiriyor. Bir bakıyorsunuz UNIT'de bir Pakistanlı bir komutan Hintli, bir bakıyorsunuz doktor rejenerasyon geçiriyor yeni doktor siyahi. Bir bakıyorsunuz biz kadınız boşvermek bizim gücümüz diyor.

    Özetle bir dizi bölümü değilde, sanki bir propaganda filmi izliyormuşssunuz gibi. Israrla daha hala bunu devam ettirmek için, ellerinden geleni yapıyorlar efendim. Dizi bu yüzden reyting üstüne reyting kaybettiği gibi, dizi takipçileri birer birer diziyi bırakıyor. En sıkı takipçileri bile.
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülmeyin, çağımızın insanının çok büyük bir bölümü finansal köle. Biz de sizdeniz.



    Türk kullanıcılar güvenilir markalar tarafından sunulanların dışındaki SaaS ürünlerine karşı aynı sizin gibi düşünüyor



    Evet hocam çok güzel bir noktaya değinmişsiniz. PR çalışmalarına harcanan enerjiyi keşke kaliteli şeyler üretmeye harcasalar biraz.



    Evet bu konunun dikkat çekmesi için bir kanca gerekiyordu ve bu kancayı konuyla ilişkilendirilebilecek bir kelimeden seçtim ben metin yazarak dikkat çekmeye çalışan, bundan ticari bir fayda amacı olmayan birey olarak size bunu yaptıysam, ticari hedefi olan markalar neler yapmaz



    Natalia... İşte bütün mesele bu. Belki de yanılıp konuya tıklama sebebiniz bile sarışın bir Natalia.

    Canımız Natalia
  • 21-12-2023, 12:55:13
    #18
    racnoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Efendim, maalesef sadece Netflix gibi platformlara özel bir durum değil. Örneğin BBC'yi ele alalım. Dünyaca ünlü bir kült dizi var malumunuz, en uzun soluklu bilim kurgu dizisi Doctor Who. 2005 yılında modern serisi başlamıştı yeniden. Klasik seri ise 50'lerden geliyor günümüze. 2005'den beri aralıksız takip ederim, ve bir kez olsun izlerken iğrenmemiştim bu kadar. Dizi bir buçuk yıl ile iki yılı geçkindir piyasada yoktu.

    Önce kadın, bir doktorla devam ettiler. Bölümleri izleyemiyordunuz bile ve bahsettiğiniz bağımlılığı bile yok etti, ilk çılktığı yıldan beridir diziyi soluksuz takip eden fanatikleri bile diziyi izlemeyi bıraktı. Bildiğiniz üzere Jules Verne sıkı fanatiklerine Vernian denir, Bu kült dizinin fanatiklerine ise Whovian deniyor.



    Dizinin reytingleri çok düştü. En sıkı Whovianlar bile diziyi izlemeyi bıraktı. Büyük bir tepki vardı izleyici kitlesinden. Sürekli algı yapmaya çalışıyorlardı ve bundan dolayı iğreniyordunuz, izlerken bıkıyordunuz. Dizi uzunca bir süre ara verdi.

    Geçtiğimiz haftalarda özel bölüm adı altında, bir kaç serilik bölümler yayınlandı. Bu bölümlerde hepimizin çok sevdiği ikiliyi geri döndürdüler. Senaryo yazarı T Davis ve oyuncu David Tennant. Fakat bunuda algı yapmak için, döndürmüşler efendim. Cinsel tercihlerden tutunda feminizme kadar Hint Afro Amerikan ve daha bir çok konuda algı yapmaya çalışmışlar. Buda ister istemez izleyiciyi canından bezdiriyor. Bir bakıyorsunuz UNIT'de bir Pakistanlı bir komutan Hintli, bir bakıyorsunuz doktor rejenerasyon geçiriyor yeni doktor siyahi. Bir bakıyorsunuz biz kadınız boşvermek bizim gücümüz diyor.

    Özetle bir dizi bölümü değilde, sanki bir propaganda filmi izliyormuşssunuz gibi. Israrla daha hala bunu devam ettirmek için, ellerinden geleni yapıyorlar efendim. Dizi bu yüzden reyting üstüne reyting kaybettiği gibi, dizi takipçileri birer birer diziyi bırakıyor. En sıkı takipçileri bile.
    Kesinlikle hocam, TV yayınları her daim etkili bir propaganda aracı olmuştur. Bilhassa Netflix ve benzeri yerler zaten her daim dalgası geçildiği gibi tamamen bu tür algılar üzerine kurulu olan platformlar. Yani sadece finansal bağımlılık değil, bilinçaltımıza oynaması, anormal olan şeyleri normalleştirmeye çalışması gibi kısımlarda da masum değil.