• 13-12-2023, 23:51:37
    #1
    Kimisi polar kıyafetler tercih ederken kimisi uzun palto ve kazak tercih eder. Benim seçimim genellikle ceket + paltodan yana oluyor. Daha çok klasik giyiyorum ancak bunun ekstra bir yük olduğunu, sweatshirt ve mont giydiğimde çok daha rahat hissettiğimi de fark ediyorum.

    Sizin kışın tercihiniz nasıl oluyor?
  • 13-12-2023, 23:55:36
    #2
    backlinkmatik.com
    ben evde yaz kış şort tişört

    dışarıda kışın spor mont.
  • 13-12-2023, 23:55:50
    #3
    Bot + Jogger + 2 T-Shirt + Sweatshirt + Peluş Ceket tüm kışı bu şekilde kapatırım.
  • 13-12-2023, 23:58:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    normal de giyinmeyi çok severim. remote çalıştığım için sürekli evdeyim. spor ve gündelik ihtiyaçlar için dışarı çıkarken şort + hoodie.
  • 14-12-2023, 00:03:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    jogger sweatshirt üstüne de mont tamamdır.
  • 14-12-2023, 00:03:11
    #6
    içlik ve salatalık
  • 14-12-2023, 00:05:01
    #7
    Eşofman kalın olanlardan üste tshirt ve mont dahası beni darliyor