Kimisi polar kıyafetler tercih ederken kimisi uzun palto ve kazak tercih eder. Benim seçimim genellikle ceket + paltodan yana oluyor. Daha çok klasik giyiyorum ancak bunun ekstra bir yük olduğunu, sweatshirt ve mont giydiğimde çok daha rahat hissettiğimi de fark ediyorum.
Sizin kışın tercihiniz nasıl oluyor?
Kışın giyim tercihiniz ne oluyor?
6
●200
- 13-12-2023, 23:51:37
- 13-12-2023, 23:55:36ben evde yaz kış şort tişört
dışarıda kışın spor mont. - 14-12-2023, 00:05:01Eşofman kalın olanlardan üste tshirt ve mont dahası beni darliyor