Kimisi polar kıyafetler tercih ederken kimisi uzun palto ve kazak tercih eder. Benim seçimim genellikle ceket + paltodan yana oluyor. Daha çok klasik giyiyorum ancak bunun ekstra bir yük olduğunu, sweatshirt ve mont giydiğimde çok daha rahat hissettiğimi de fark ediyorum.
Sizin kışın tercihiniz nasıl oluyor?