• 13-12-2023, 13:50:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hissedersiniz hissetmessiniz orası ayrı. Siparişlerim gelmişti dün yurtdışından Ram batarya klavye falan. Bataryayla uğraştım kalibre etmek için,bu gelen siparişlerin hepsi dolarla yani.
    Pek oralı olmadım, fakat az önce Steam'den nostalji bir oyun bulayımda şöyle keyifle oynayayım bari dedim demez olaydım.5 dolar,7 dolar ,3 dolar falan diyorlardı oyunlara.

    Dedim ki bari şu dolar kuruna bakayım, $ ibaresini görünce merak uyandı bende.

    Bir baktım 29 lira, 29 lirayı görünce inanın hiç etkilenmedim. Fakat Counter Strike 1.6 oyununu kurmalık satın alayım diye fiyatıyla dolar kurunu bir çarptım çarpmaz olaydım.

    6 $ fiyatı, 29 lira dolar kuru yani -> 174 TL.

    İşte bu beni derinden öyle bir etkiledi anlatamam, çünkü bu oyunu ben en son hatırladığım, 5 / 10 TL civarına almıştım.

    Amerika'da Avrupa'da sorun yok, gene aynı fiyat gene aynı fiyat. Yani Amerika'da Avrupa'da oyunun fiyatı, bizim beş liraya karşılık geliyor.
    Ülkemizdeki fiyatıysa 174 TL'ye denk geliyor.

    Düşünsenize Avrupa'da özellikle 4 euroya satılan bir oyunun 174 Euroya satıldığını, kan çıkar kan
  • 13-12-2023, 13:52:22
    #2
  • 13-12-2023, 13:53:12
    #3
    Reis uzun zamandir biz ne anlatıyoz aramıza hoşgeldin
  • 13-12-2023, 13:53:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Siz gösteresiye kadar dönüp ardıma bakmamıştım, şimdi fark ettim bayağı açılmış
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 13-12-2023, 13:53:49
    #5
    nevri dönen adam gülücük atmaz. her ülkenini kendi parasının ülk eiçinde alım gücü vardır nasıl bir ürün 4 liradan 174 çıkmaz avrupa'da da 174 euro olmaz
  • 13-12-2023, 13:53:56
    #6
    racnoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hissedersiniz hissetmessiniz orası ayrı. Siparişlerim gelmişti dün yurtdışından Ram batarya klavye falan. Bataryayla uğraştım kalibre etmek için,bu gelen siparişlerin hepsi dolarla yani.
    Pek oralı olmadım, fakat az önce Steam'den nostalji bir oyun bulayımda şöyle keyifle oynayayım bari dedim demez olaydım.5 dolar,7 dolar ,3 dolar falan diyorlardı oyunlara.

    Dedim ki bari şu dolar kuruna bakayım, $ ibaresini görünce merak uyandı bende.

    Bir baktım 29 lira, 29 lirayı görünce inanın hiç etkilenmedim. Fakat Counter Strike 1.6 oyununu kurmalık satın alayım diye fiyatıyla dolar kurunu bir çarptım çarpmaz olaydım.

    6 $ fiyatı, 29 lira dolar kuru yani -> 174 TL.

    İşte bu beni derinden öyle bir etkiledi anlatamam, çünkü bu oyunu ben en son hatırladığım, 5 / 10 TL civarına almıştım.

    Amerika'da Avrupa'da sorun yok, gene aynı fiyat gene aynı fiyat. Yani Amerika'da Avrupa'da oyunun fiyatı, bizim beş liraya karşılık geliyor.
    Ülkemizdeki fiyatıysa 174 TL'ye denk geliyor.

    Düşünsenize Avrupa'da özellikle 4 euroya satılan bir oyunun 174 Euroya satıldığını, kan çıkar kan
    Hocam içerden yeni mi çıktınız yıl oldu resmen
  • 13-12-2023, 13:54:32
    #7
  • 13-12-2023, 13:55:22
    #8
    Valla benim işime geliyor desem kızacaksınız ama israil savaşında tüm vatandaşlar parasını dolar yaptı.
    Amerika ile test düşeriz, dolar fırlar gider diye. Dövizdeydim görmeniz lazımdı herkes döviz alıyordu
    • racnoss
    racnoss bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-12-2023, 13:59:48
    #9
    Günaydın : )