Valla benim işime geliyor desem kızacaksınız ama israil savaşında tüm vatandaşlar parasını dolar yaptı.
Amerika ile test düşeriz, dolar fırlar gider diye. Dövizdeydim görmeniz lazımdı herkes döviz alıyordu