racnoss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hissedersiniz hissetmessiniz orası ayrı. Siparişlerim gelmişti dün yurtdışından Ram batarya klavye falan. Bataryayla uğraştım kalibre etmek için,bu gelen siparişlerin hepsi dolarla yani.
Pek oralı olmadım, fakat az önce Steam'den nostalji bir oyun bulayımda şöyle keyifle oynayayım bari dedim demez olaydım.5 dolar,7 dolar ,3 dolar falan diyorlardı oyunlara.

Dedim ki bari şu dolar kuruna bakayım, $ ibaresini görünce merak uyandı bende.

Bir baktım 29 lira, 29 lirayı görünce inanın hiç etkilenmedim. Fakat Counter Strike 1.6 oyununu kurmalık satın alayım diye fiyatıyla dolar kurunu bir çarptım çarpmaz olaydım.

6 $ fiyatı, 29 lira dolar kuru yani -> 174 TL.

İşte bu beni derinden öyle bir etkiledi anlatamam, çünkü bu oyunu ben en son hatırladığım, 5 / 10 TL civarına almıştım.

Amerika'da Avrupa'da sorun yok, gene aynı fiyat gene aynı fiyat. Yani Amerika'da Avrupa'da oyunun fiyatı, bizim beş liraya karşılık geliyor.
Ülkemizdeki fiyatıysa 174 TL'ye denk geliyor.

Düşünsenize Avrupa'da özellikle 4 euroya satılan bir oyunun 174 Euroya satıldığını, kan çıkar kan
Hocam içerden yeni mi çıktınız yıl oldu resmen