Biraz rahat bıraksak artık Atatürk'ü ? Her yerde, her konuda, her mesajda olmak zorun da değil. Gerçekten belli bir noktadan sonra bu muhabbet sıkmaya başlıyor. Hali hazırda sabit bir başlığımız var, o konuyu Fhenix açtı, sabitleştirdik, orada paylaşımlar yapıldı. Her konuda böyle şeyleri görmek güzel lakin dediğim gibi belli bir noktadan sonra sıkıyor. Bırakın da bir özelliği olsun Atamızın da, biraz kendi haline bırakalım.