Anket Sizce böyle bir kategori gerekli mi
Toplam Katılımcı Sayısı: 13
Sizce böyle bir kategori gerekli mi
Evet bence açılsın gerekli bir kategori olur
%53,85 (7 Oy)
Hayır bence açılmasın gereksiz
%46,15 (6 Oy)
  • 12-06-2009, 14:46:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba r10 üyeleri düşündüm ki nasıl Hukum ve Bilişim bölümü açıldıysa böylede bir bölüm açılabilir ve böylelikle daha çok o bölüme ilgi duyarız burda biraz açılan konulara bazen cevap gelmeyip gözden kaçınca arka sayfalara kayıyor konu.Off-Topic'e alt kategori olarak Atatürk diye bir başlık açılsa hiç fena olmaz yani.Sizcede böyle birşey gerekli mi acaba?
  • 12-06-2009, 14:54:21
    #3
    Kategoriye gerek yok aslında benikaydet Ulu önderimizin Konusunu vermiş
  • 12-06-2009, 14:54:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    anladım zaten bunu biliyorumda ayrı bir başlık olarakta açılsa hiç fena olmaz bence
  • 12-06-2009, 15:00:59
    #5
    Biraz rahat bıraksak artık Atatürk'ü ? Her yerde, her konuda, her mesajda olmak zorun da değil. Gerçekten belli bir noktadan sonra bu muhabbet sıkmaya başlıyor. Hali hazırda sabit bir başlığımız var, o konuyu Fhenix açtı, sabitleştirdik, orada paylaşımlar yapıldı. Her konuda böyle şeyleri görmek güzel lakin dediğim gibi belli bir noktadan sonra sıkıyor. Bırakın da bir özelliği olsun Atamızın da, biraz kendi haline bırakalım.
  • 12-06-2009, 15:10:17
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Zaten Mustafa Kemal Atatürk hakkında konular var.
  • 12-06-2009, 15:51:46
    #7
    Atatürk'ün adını kullanınca daha mı çok satış yapıyorsun? Daha mı çok ilgi görüyorsun?
  • 12-06-2009, 15:57:39
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mustafa Kemal Atatürk Başlığı var zaten.çok istiyorsan bir forum kurup oradan yeterli bilgiyi yayarsın.Bilişim Hukuku bölümü çok ayrı birşey aynı kefeye konulamaz.