Merhaba r10 üyeleri düşündüm ki nasıl Hukum ve Bilişim bölümü açıldıysa böylede bir bölüm açılabilir ve böylelikle daha çok o bölüme ilgi duyarız burda biraz açılan konulara bazen cevap gelmeyip gözden kaçınca arka sayfalara kayıyor konu.Off-Topic'e alt kategori olarak Atatürk diye bir başlık açılsa hiç fena olmaz yani.Sizcede böyle birşey gerekli mi acaba?