-_>> yorumum : Tüketici olmama rağmen kararı doğru buluyorum. Yine de iade sebeplerine göre ayarlama yapılmasını daha doğru olurdu.
mcfearcombat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Denokaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
