Haber doğruysa
-_>> yorumum : Tüketici olmama rağmen kararı doğru buluyorum. Yine de iade sebeplerine göre ayarlama yapılmasını daha doğru olurdu.
Bir kişi kuyuya taş attı 40 kişi çıkarmaya uğraşıyor. Tüm haber siteleri bile haberin doğru olup olmadığını araştırmadan yayınlıyor. Haber yayıldı durdu.
diğer konularda ilgili paylaşımım :
https://www.r10.net/1086467457-post2.html
bence belli bir madde eklenmeliydi.
Örneğin, satıcıdan bir sorundan dolayı iade ediliyorsa satıcı,
Keyfen iadede alıcı ödesin gibi.