R10'a Uygulanan Erişim Engeli Kaldırıldı!
375
●41.824
- 12-12-2023, 15:02:27Gelmiş geçmiş olsun sayın @Coşkun Çetin; Umarım bir daha yaşanmaz ve bizde bulunmaktan keyif aldığımız web sitenizde bulunmaya devam ederiz...
- 12-12-2023, 15:02:46Şu son cümlenize istinaden, umarım bir daha üye banlandığında detay@r10.net adresinden itirazlara olumlu veya olumsuz ama mutlaka dönüş yaparsınız.Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane banım var ve itiraz etsem de karşılık bulamadım. Olumsuz geri dönüş bile olsa en azından çöp gibi atılmış hissi olmaz
Geçmiş olsun tekrar. - 12-12-2023, 15:05:28R10 'u bir aile gibi goren herkese tesekkurler. Gercekten biz birlikte hareket ettigimizde harika seyler olabiliyor.
Bu haksiz karardanda donulmesi hakkaniyetli oldu.
Hepimize tekrar gecmis olsun. - 12-12-2023, 15:06:35Bu büyük ve kaliyetli bir davranış, bu tip durumlarda kenetlenmek çok önemli, tebrikler ve geçmiş olsun.
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
