• 12-12-2023, 15:02:27
    Gelmiş geçmiş olsun sayın @Coşkun Çetin; Umarım bir daha yaşanmaz ve bizde bulunmaktan keyif aldığımız web sitenizde bulunmaya devam ederiz...
  • 12-12-2023, 15:02:46
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı kullanıcılarımıza yoğunluktan kaynaklı moderasyon ile alakalı sorunlar yaşatmış olabiliriz. Eğer hatalı bir karar olduğunu düşünüyorsanız lütfen bana ulaşın..
    Fakat forumdan uzaklaştırılan kullanıcıların dahi R10'u savunduğunu gördüğüm zaman gerçekten duygulandım..

    Hatamız olduysa affola, Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ve sevgiler..

    Coşkun Çetin
    Şu son cümlenize istinaden, umarım bir daha üye banlandığında detay@r10.net adresinden itirazlara olumlu veya olumsuz ama mutlaka dönüş yaparsınız.
    1 tane banım var ve itiraz etsem de karşılık bulamadım. Olumsuz geri dönüş bile olsa en azından çöp gibi atılmış hissi olmaz

    Geçmiş olsun tekrar.
  • 12-12-2023, 15:03:07
    Hakkı Alkan adamsın. Coşkun abi hepimize geçmiş olsun.
  • 12-12-2023, 15:04:56
    Gelmiş geçmiş olsun yargının olumlu yönde karar vermesine çok sevindim forumdaki tüm yönetici ve üyelere başarılarının devamını diliyorum.
  • 12-12-2023, 15:05:28
    Backlink & SEO Uzmanı
    R10 'u bir aile gibi goren herkese tesekkurler. Gercekten biz birlikte hareket ettigimizde harika seyler olabiliyor.

    Bu haksiz karardanda donulmesi hakkaniyetli oldu.

    Hepimize tekrar gecmis olsun.
  • 12-12-2023, 15:05:53
    Hepimize geçmiş olsun. Bizim sosyal medyamız R10 olmuş 10'suz yapamıyoruz
  • 12-12-2023, 15:06:35
    Bu büyük ve kaliyetli bir davranış, bu tip durumlarda kenetlenmek çok önemli, tebrikler ve geçmiş olsun.

    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
    Süreçleri hızlandırma konusunda girişimlende bulunacağız.
  • 12-12-2023, 15:08:49
    Çok geçmiş olsun
  • 12-12-2023, 15:12:46
    Geçmiş olsun. Burada popüler konulardan gündemi ve olan biteni takip edip aydınlanıyorum. Kapalı kalsaydı üzülürdüm. Herkese selamlar