Bu büyük ve kaliyetli bir davranış, bu tip durumlarda kenetlenmek çok önemli, tebrikler ve geçmiş olsun.

Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wm aracı sahibi Süleyman'ı sabah erken saatlerde aradım ve elimizden ne geliyorsa yapacağımızı belirttim. Avukatımızın yazmış olduğu itiraz dilekçesini kendilerine ilettilk onlarda başvuru yaptılar.
Süreçleri hızlandırma konusunda girişimlende bulunacağız.