Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı kullanıcılarımıza yoğunluktan kaynaklı moderasyon ile alakalı sorunlar yaşatmış olabiliriz. Eğer hatalı bir karar olduğunu düşünüyorsanız lütfen bana ulaşın..
Fakat forumdan uzaklaştırılan kullanıcıların dahi R10'u savunduğunu gördüğüm zaman gerçekten duygulandım..

Hatamız olduysa affola, Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ve sevgiler..

Coşkun Çetin
Şu son cümlenize istinaden, umarım bir daha üye banlandığında detay@r10.net adresinden itirazlara olumlu veya olumsuz ama mutlaka dönüş yaparsınız.
1 tane banım var ve itiraz etsem de karşılık bulamadım. Olumsuz geri dönüş bile olsa en azından çöp gibi atılmış hissi olmaz

Geçmiş olsun tekrar.