• 12-12-2023, 14:05:54
    Çok büyük bir aileyiz. Hepimize tekrardan geçmiş olsun.
  • 12-12-2023, 14:06:47
    Geçmiş olsun da işin garibi tüm süreci r10 dan takip ettim bu nasıl engelleme idi?

    ben neden görebildim yada? Engele takılmadım hiç.

    Bi daha yaşatmasın.
  • 12-12-2023, 14:06:54
    Tekrardan açılmasına sevindik. R10 ve WM Aracı forumlarını severiz. Her iki yerde de ilanlarımız mevcuttur. Rozet takmadığımız için akmasa da damlamaktadır. Teknemize geri kavuşabildiğimize sevindik. Umarım bu durum tekrar tekrarlanmaz. Geçmiş olsun tüm R10 ailesi.
  • 12-12-2023, 14:07:21
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Çok şükür açıldı.
  • 12-12-2023, 14:08:51
    Bunun şerefine güzel bi çekiliş gelir abi sadaka niyetine @Coşkun Çetin;

    Şaka bi yana gözümüz aydın foruma istediğimiz her an girememek kötü bir histi. Bazı sözlükler gibi problemi bir ortam olsa anlarım ama r10 kimseye kışt dememiş bi site
  • 12-12-2023, 14:09:01
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun. Umarım bir daha yaşanmaz ne sebeple engel konulduğunu bilmiyorum ama her ne kadar sorumluluk üyelerde ise de SON GÜNLERDE AZALDIĞININ farkındayım ama zaman zaman hukuka aykırı alışverişlere konu olan paylaşımları görmüyor değiliz. Bu konuda elbet gerekli işlemler moderatörler tarafından yapılır ancak sanırım biraz geç yapılıyor
  • 12-12-2023, 14:09:06
    Geçmiş olsun,
  • 12-12-2023, 14:10:37
    duygulandım
  • 12-12-2023, 14:11:22
    şükür be