R10'a Uygulanan Erişim Engeli Kaldırıldı!
375
●41.824
- 12-12-2023, 14:06:47Geçmiş olsun da işin garibi
tüm süreci r10 dan takip ettim bu nasıl engelleme idi?
ben neden görebildim yada? Engele takılmadım hiç.
Bi daha yaşatmasın. - 12-12-2023, 14:08:51Bunun şerefine güzel bi çekiliş gelir abi sadaka niyetine
@Coşkun Çetin;
Şaka bi yana gözümüz aydın foruma istediğimiz her an girememek kötü bir histi. Bazı sözlükler gibi problemi bir ortam olsa anlarım ama r10 kimseye kışt dememiş bi site
- 12-12-2023, 14:09:01Üyeliği durduruldugeçmiş olsun. Umarım bir daha yaşanmaz ne sebeple engel konulduğunu bilmiyorum ama her ne kadar sorumluluk üyelerde ise de SON GÜNLERDE AZALDIĞININ farkındayım ama zaman zaman hukuka aykırı alışverişlere konu olan paylaşımları görmüyor değiliz. Bu konuda elbet gerekli işlemler moderatörler tarafından yapılır ancak sanırım biraz geç yapılıyor
tüm süreci r10 dan takip ettim bu nasıl engelleme idi?