Bunun şerefine güzel bi çekiliş gelir abi sadaka niyetine @Coşkun Çetin;

Şaka bi yana gözümüz aydın foruma istediğimiz her an girememek kötü bir histi. Bazı sözlükler gibi problemi bir ortam olsa anlarım ama r10 kimseye kışt dememiş bi site