Konu
R10'a Uygulanan Erişim Engeli Kaldırıldı!
12-12-2023, 14:08:51
#149
Gokenim
Bunun şerefine güzel bi çekiliş gelir abi sadaka niyetine
@
Coşkun Çetin
;
Şaka bi yana gözümüz aydın foruma istediğimiz her an girememek kötü bir histi. Bazı sözlükler gibi problemi bir ortam olsa anlarım ama r10 kimseye kışt dememiş bi site