Tekrardan açılmasına sevindik. R10 ve WM Aracı forumlarını severiz. Her iki yerde de ilanlarımız mevcuttur. Rozet takmadığımız için akmasa da damlamaktadır. Teknemize geri kavuşabildiğimize sevindik. Umarım bu durum tekrar tekrarlanmaz. Geçmiş olsun tüm R10 ailesi.